Geannuleerd: Sociale documenten correct opmaken en bewaren: een win-winsituatie voor werkgever én werknemer
“Het belang van het arbeidsreglement en policies in uw organisatie: hoe een digitaal personeelsbeleid bijdraagt aan een efficiënte en productieve HR-dienst”
Als werkgever moet u duidelijke sociaaljuridische afspraken maken met uw werknemer(s). Die afspraken moeten vervolgens zwart op wit op papier gezet worden in de vorm van diverse sociale documenten.
Zo bent u onder andere verplicht een arbeidsreglement op te stellen dat de rechten en plichten van werkgever en werknemer duidelijk beschrijft. Het is ook wenselijk om een aantal policies (zoals de car policy, gsm policy of kosten eigen aan de werkgever) op te stellen om achteraf tijdrovende problemen en discussies te vermijden.
- Wat is het belang van duidelijk opgestelde sociale documenten in uw onderneming?
- Welke documenten zijn onmisbaar voor een goed personeelsbeheer?
- Hoe maakt u deze documenten correct op?
- Wat zijn veelgemaakte fouten? Hoe vermijdt u klassieke valkuilen?
In deze gratis infosessie gaan wij dieper in op de inhoud en het belang van deze documenten.
En hoe houdt u al deze documenten op een geordende manier bij en hoe bewaart u het overzicht? Een expert van Officient geeft u praktische tips hoe u uw personeelsadministratie en alle aspecten van uw personeelsbeleid kunt stroomlijnen en overzichtelijk houden.
Na deze sessie keert u terug naar kantoor met praktijktips die u meteen kunt gebruiken in uw dagelijkse dossiers.
Schrijf snel in, want het aantal plaatsen voor deze infosessie is beperkt!
Programma
18u30: ontvangst met broodjes
19u00: start sessie
20u30: Q&A en netwerkreceptie met hapje en drankje
Sprekers
Lieven Nissens, HR Consultancy Director
Max Clemens, Sales Executive (Officient)