Peter De Visscher (De Visscher Heating): "Prima service, ook voor kmo's"

Klantengetuigenis

De Visscher Heating uit het Oost-Vlaamse Berlare is een echte Vlaamse kmo : familiebedrijf van vader op zoon, lokaal verankerd, hard werken, groeien door flexibel in te spelen op de vragen van de klant... Zaakvoerder Peter De Visscher: “Ik wil graag kwalitatief werk afleveren voor mijn klanten. Net zoals Baker Tilly Belgium dat voor mij doet : een stipte, professionele en correcte dienstverlening.”

Peter De Visscher (De Visscher Heating - Berlare)

Peter De Visscher (zaakvoerder De Visscher Heating)

“De samenwerking met Dany De Decker, vennoot van Baker Tilly Belgium, is begonnen in het jaar 2000. Dany werkte toen nog niet onder de vleugels van Baker Tilly. Toen mijn vader op pensioen gegaan is, heeft hij de overname van de zaak prima geregeld voor mij. Voordien werkten we met een kleiner boekhoudkantoor, en het verschil in professionalisme was meteen zichtbaar. De Decker heeft toen de hele boekhouding overgenomen. Vandaag doet zijn team dat nog altijd.”

“Enkele jaren geleden was door familiale omstandigheden een nieuwe oplossing voor de vennootschapsstructuur nodig. Dany De Decker heeft mij ook toen enorm geholpen met de waardebepaling van de zaak, een regeling voor de aandelenstructuur, de oprichting van een nieuwe vennootschap... Ook op fiscaal vlak biedt Baker Tilly een grote toegevoegde waarde. Hun ervaring en kennis zijn troeven.”

 

Peter De Visscher - De Visscher Heating Berlare

“Hilde Wille van Baker Tilly komt hier in onze kantoren één keer per maand de boekhouding opvolgen. Mijn administratief bediende doet de voorbereiding daarvan. We bespreken dan telkens de cijfers. Ook naast die maandelijkse vergaderingen heb ik regelmatig telefonisch contact met Hilde. Zij verzorgt bijvoorbeeld ook de contacten met ons sociaal secretariaat.”

“De sterke punten van Baker Tilly zijn ongetwijfeld hun stiptheid en de correcte afhandeling van dossiers. Ze laten niets liggen. Ze zijn proactief betrokken. Die professionele aanpak waardeer ik. Hun prima dienstverlening is niet alleen op maat van de grotere kmo’s maar ook van de kleinere. Na al die jaren samenwerken is er een vertrouwensrelatie ontstaan,” besluit Peter De Visscher.